پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182054
فاصله نرخ رسمي و آزاد ارز را به تدريج کاهش مي‌دهيم
تاریخ انتشار : 1394/04/14 09:09:56
نمایش : 989
قائم مقام بانک مرکزي گفت: برنامه بانک مرکزي کاهش تدريجي فاصله نرخ رسمي ارز و قيمت بازار است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اکبر کميجاني، در پاسخ به اين سؤال که آيا بانک مرکزي رويکرد و سياست نزديک کردن تدريجي نرخ رسمي ارز و نرخ بازار را ادامه خواهد داد، اظهار داشت: اين سياست حتماً ادامه مي‌يابد.

وي بيان کرد: اگر شرايط در طول سال براي يکسان‌سازي نرخ ارز فراهم شود، مي‌توانيم با کم‌ترين اختلال به نرخ ارز واحد دست يابيم.

قائم مقام بانک مرکزي اظهار داشت: روند نزديک شدن نرخ رسمي ارز به نرخ بازار تدريجي خواهد بود تا شوکي به بازار ارز وارد نشود.

وي با تأکيد بر اينکه ثبات نرخ ارز در سال جاري نسبت به سال گذشته هم بيشتر بوده است، افزود: ثبات نرخ ارز نشان مي‌دهد که تورم کاهش يافته و انتظارات تورمي تعديل شده است.

کميجاني ادامه داد: مديريت نسبتا جامعي از سوي بانک مرکزي در قالب نقش هدايت‌گر در بازار ارز حاکم است و اين دستاورد کمي نيست که در سياست‌گذاري‌ها به آن توجه نشود.

قائم مقام بانک مرکزي بيان کرد: هدف بانک مرکزي اين است که ضمن حفظ دستاوردها در اين باره، در مباحث خروج از رکود و ايجاد رونق گام‌هاي مهمي برداشته شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html